• (iOS) World of Tanks Blitz op oplevelse gratis

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ World of Tanks Blitz ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ World of Tanks Blitz IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ op oplevelse gratis ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ World of Tanks Blitz 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Det har været fantastisk, men det ville være fantastisk, hvis du tilføjede BT42-tanken og måske giver dig mulighed for at købe Girls Und Panzer Paintjobs til dine tanks, men i stedet for rigtige penge, få dem for guld som premium-tanks

    Spillet er fantastisk, tankene er fantastiske, alt her er NÆSTEN fantastisk. Der er kun én ting, der har generet mig... MEGET: Match maker-systemet En gang var jeg på VK tier 8, og jeg fik mindst 10+ rækker på tier 8-9. Det faktum, at jeg er en aktie-VK og kan byg flytte, det er forfærdeligt. Den sidste tid på niveau 5-7 er fantastisk. Jeg bliver let dræbt og kan nemt drive landbrug. Men på tier 7 ramte alt hårdt. Jeg solgte alle mine tanke i stedet for VK, jeg rasede hver gang jeg døde. Bare på grund af matchmakeren.

    Fantastisk spil, vanedannende og det var sjovt at spille, men kontrollen var lidt svær at bruge noget tid, og jeg spiller kun dette spil kun et par måneder siden nu spiller jeg det stadig ... elsker stadig at spille dette spil, selvom spillet det var lidt løn for at vinde...

    Det er et sjovt spil, men de skal reparere kasser eller tilføje stablingsprocenter, jeg har lige brugt 32$ på guld, fik guldkasser til snekugle og vandt ikke en eneste snekugle, som angiveligt har en chance på 10 %, alt hvad jeg vandt var en lille smule XP, som er værdiløs

    Selve spillet tager meget tid at indlæse, og tankene i spillet halter en helvedes masse, og min anmodning er at ordne det.

    I sagde, at I har rettet kreditterne, jeg har lige haft omkring 4 spil, hvor jeg spillede over 2000 og stadig mistede over 15.000 kreditter, giver ikke mening

    Sjovt

    Se vild fedt ud i traileren med god grafik og det hele men i virkeligheden er der vild dårlig grafik i spillet. Dårligt spil


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :